pondělí 10. března 2014

Den pro...




všechny ženy, aneb MDŽ. Ten byl v sobotu. Maminkám a babičkám jsme s dětmi nakoupili jarní kytičky pro radost. Já od dětí dostala ananas:-))) Neptejte se mne, proč zrovna ananas. Asi, že ho miluji. Jeho tvar, vůni, chuť...  A já na oplátku dostala od tchána růži - krásnou. Jednu, ale stojí za to.













Minulý týden měly děti jarní prázdniny, a to opravdu po dlouhých letech jarní. Vždy se mne ptaly, proč se jarním prázdninám říká jarní, když se jezdí lyžovat a je zima, a já nevěděla... Letos se neptaly. Jezdily ve slabých bundičkách na kolečkových bruslích u jedné babičky, protože je tam v polích udělaná nová asfaltová silnice. Jedou tam tři auta za den, a i ta ví, že se tam šmrdolí spousta dětí na bruslích, takže jezdí velmi opatrně. Děti si užívaly dlouhého ježdění bez drncání - u nás je všude zámková dlažba, a cesta je jenom pár set metrů dlouhá. Teď jezdili několik kilometrů. Tom trénoval rychlost, Zuzka zkoušela i na kolečkových bruslích krasobruslit. Tak jako tak si to oba užívali. Babička je navíc vzala i na lední stadion, a dokonce i do akvaparku. Zuzka překonala svůj strach z tobogánů, a bavila celý akvapark svými akrobatickými skoky radosti po každém projetí tobogánu. Byli prý tak utahaní, že pomalu nedošli od vlaku přes vesnici domů:-) U druhé babičky si užívali jenom ledních bruslí, ale zato intenzivně. A Tomík se naučil štípat dříví na štípačce. V neděli se vrátili vyfoukaní, vyježdění, rozesmátí... A dnes se jim vůbec, ale vůbec nechtělo do školy:-)



Teď toho z ručních prací moc nestíhám - venku je třeba udělat jarní práce - vyhrabat trávníky, prořezat stromy a keře, přerýt záhony, vyrobit nové (to jsem zase něco vymyslela, až bude hotové, ukážu), přeházet kompost, vysít semínka, připravit přezimované kytičky... A protože den ještě není úplně jarní, ale správně by měl být ještě polozimní, tak mi rozkvetly vánoční kaktusy a kolopejky. Tahle je přenádherná, jako baletní sukýnky...







Ale přesto se snažím aspoň po chvilkách vyšívat a šít. Aplikace pokračují pomalu, z těch zatím nemám moc co ukázat. Ale na slunečnicích jsem dokončila další list. Takže hotovo sedm z patnácti. Jupí. Mimochodem - ten čirok, či co to je, ten mi tedy dál zabrat...










Tak krásné jarní dny všem!



5 komentářů:

  1. Ale jste si ty jarňáky užili:-))) Konečně bez sněhu:-D
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já moc ne - musela jsem do práce. A vozila jsem děti od jedné babičky k druhé. Ale děti byly nadšené, a to je hlavní.

      Vymazat
  2. Jani, máš krásný kytičkový článek :) A děti si ty prázdniny užily fakt dokonale, to je super a tak to má být :)
    Mějte se moc pěkně, pa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jolanko, moc děkuji za milá slova - to víš, kdy není co ukázat z výtvorů, tak aspoň kytičky...

      Vymazat
  3. Krasny "kvetinovy" prispevek, to vysivani je uzasne!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...