středa 8. ledna 2014

Nástup nové generace????

Před vánoci Zuzanka potřebovala hodně dárečků pro kamarádky - ze školy i ze Světlušek. Dlouho jsme přemýšlely, co pro ně vyrobit (nebo koupit), a nakonec Zuzanka inspirována obaly na knihy pro paní učitelky rozhodla, že ušije obaly na notýsky, a ty koupí. Nakoupila dostatečný počet malých notýsků A6, doma prohrabala skříň s látkami a krabici s obrázky (Ivanko, hodně je jich od tebe, díky moc, udělaly obrovskou radost), a vybrala ty nejlepší kombinace.

Návod jsme našly na internetu zde: Obal na knihu od Nej Šicí Stroje. Zuzanka vše dobře pochopila, tak jsme se pustily do šití. Protože je v dílně, kde má Zuzanka svůj šicí koutek, momentálně velká zima, dovolila jsem jí používat můj velký šicí stroj. A docela jí to šlo...











První obal jsem ušila sama a ukazovala Zuzance, co a jak, další už zvládla sama. Hezky pomaličku, krůček po krůčku, i vyšívací stehy nakonec zvládla... Toto je jen pár notýsků na ukázku. Docela se jí povedly, a u spolužaček i Světlušek měly úspěch. Měla velkou radost.







Jenom jí teď nemůžu dostat k jejímu malému stroji - prý je to jenom taková hračka:-) Najednou...


12 komentářů:

  1. Šikovné dítko máš, obaly na jedničku:-)

    OdpovědětVymazat
  2. A ty se, mamko, divíš, když jsi jí dala ochutnat takovou mašinu?! Má to nádherné, šikovná po mamince :) Přeji krásné dny, papa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouho se bránila, ale zima je v dílně fakt velká, tak se nechala ukecat na nejnižší rychlost. Ale postupně si jí zvyšovala, ke konci už šila docela svižně. To po mamince nemá, té to trvalo skoro rok, než si tu rychlost zvýšila:-)

      Vymazat
  3. Máš moc šikovnou dcerku, asi budeš muset začít šetřit na nový stroj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebo si stroj s ní vyměnit - šije pomalu víc jak já...

      Vymazat
  4. Zuzanka je neskutečně šikovná, prostě celá maminka :-)
    Fakt je dobrá, já Ti jí vyloženě závidím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestlipak jsi Ivanko poznala panely, co jsem kdysi od tebe dostala? Ještě mi jich pár zbylo, a Zuzanka je s radostí zpracovává.... A děkujeme za pochvalu, malá bude mít radost.

      Vymazat
  5. ty obaly jsou krásné. Zuzanka je strašně šikovná. Jen tak dál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídila jsem, dcerka má radost z tolika milých komentářů...

      Vymazat
  6. Máš doma moc šikovnou slečnu, Janičko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, moc děkuji za pochvalu. To víš - dělá mi radost (i když trocha toho zlobení s ní také je, jako s každým dítětem).

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...