pátek 8. února 2013

Kája má narozeniny....

Kája je Zuzčina kamarádka. Každé ráno se holčičky před školou nadšeně vítají, těší se evidentně na sebe, a já jsem moc ráda, že jsou spolu.
















No, a Kája má narozeniny. Samozřejmě, že jí Zuzanka vyrobila přáníčko, koupila drobné dárečky, a mne moc a moc prosila, abych Káje ušila tašku nebo kabelku. Látky vybrala sama, vzor také, takže na mně zbylo opravdu jen jí ušít:-))



Taška je jednoduchá, bez zapínání, s odšitými rohy. Je větší, aby se do ní Káje vešel případně i velký sešit - třeba na nějaký kroužek. Ozdobená je krajkou a velkými knoflíky. Snad se jí bude líbit...

















O minulém víkendu jsme vyzkoušeli recept na nepečené nekynuté skládané koláčky. Těsto bylo hned, plnění trvalo déle. Při pečení jsme zjistili, že koláčky plněné marmeládou se otevírají a nedrží pohromadě. Maková a povidlová náplň fungovaly bez problémů.





Byly moc dobré, tak si také nabídněte...


7 komentářů:

  1. Taška je moc pěkná, určitě se Káje líbila. U receptu nerozumím jednomu - píše nepečené koláčky a pak je pečeš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji za opravu. Mělo být "nekynuté", ne nepečené:-)) Jsem to ale popleta. Už je opraveno.

      Vymazat
  2. taška je pěkná, ta kombinace se mi líbí.... a šáteček bych si dala hned:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. TAŠTIČKA JE MOC POVEDENÁ. KRÁSNÝ DÁREČEK.
    PEČENÉ DOBRŮTKY MÁM TAKÉ RÁDA. DNES SE NA JEDNU CHYSTÁM.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ VÍKEND.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, tak taška je dokonalá!!! Věřím, že Kája bude nadšená :) A koláček bych si také dala, asi se budu muset zamyslet nad pečícím plánem a dokoupit ingredience :) Krásný den, pa, Jola

    OdpovědětVymazat
  5. Ta je nádhernááá, miluju puntíky.

    OdpovědětVymazat
  6. Taska se povedla a jiste i libila :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...