čtvrtek 5. dubna 2012

5. dubna 2012

V klubu šijeme charitní deky pro seniory v místním domově důchodců. Většina z nás začíná, takže jako první projekt jsme se rozhodli zkusit šití po anglicku - přes šablonky. Už jsem o tomto projektu tady na blogu psala. Tento týden jsem převzala od děvčat sešité bloky do hrubého topu. Vyjmula jsem papírové šablonky, a našila bordury. Deka hned s bordurami prokoukla. Těším se, až ji prošijeme a olemujeme...  Bude malá, ale pěkná. Jsem zvědavá, co na ní děvčata v sobotu řeknou...

1. charitní deka - top

Občas se nám špičky nesešly...

... ale někdy vyšly perfektně!

Vyndané šablonky (pouze část:-) )

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Ivanko, děvčata z klubu jsou šikovná. Těším se, až bude prošitá a olemovaná - to teprve bude kráska:-)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...