středa 4. dubna 2012

4. dubna 2012

A už tu je apríl... Po nádherných jarních dnech zima, větrno, deštivo, dokonce i sníh - prostě to správné dubnové počasí:-)

Venku rozkvétají zlaté deště a ovocné stromy, chystá se i magnolie. Semínka v záhonku venku ještě spí, doma ale už pomalu začínají klíčit. Zuzanka je nadšená, že jí začíná růst její bazalka. Tom je zase smutný, že jeho arašíd dělá mrtvého brouka. Některé odrůdy rajčat vyrašily téměř obratem, některé vypadají, že asi už nikdy nevylezou. Dtto papriky. Nuž co - v nejhorším budeme muset koupit později na jaře sazeničky - semínka máme už spoustu let, mají nárok na to už neklíčit.

O víkendu jsme byly se Zuzankou v Praze na mezinárodní výstavě patchworku. Byla tam vystavená nádherná díla, nad jejichž ušitím se tajil dech a techniku kolikrát hlava nebrala. Hlasovaly jsme v jedné soutěži o nejhezčí hvězdný quilt. Zuzance se líbil nejvíc tento:

A mně tyto dva:



















Měly jsme dobrý odhad - všechny tři vyhrály:-) A Zuzanka navíc vyhrála parní žehličku - firma Strima vylosovala pět hlasujících a věnovala jim jako odměnu za jejich hlas parní žehličku. Tak doufám, že Zuzanka teď bude žehlit jako ďábel, a já už nebudu muset:-)) No, uvidíme...










Doma se také připravujeme na velikonoce. Děti nařezaly venku zlatý déšť a zavěsily na něj frivolitkové ozdoby. V Ikee jsme koupili papírovou skořápku na koledu.














Přidat popisek
A protože je Zuzanka něžná holčička (i když prý teď už růžovou zase až tak moc nemusí), tak vyrobila tento romantický svícen na konferenční stolek - vše je z Ikey.
 














Jenže tento blog je hlavně o mém tvoření - já vím.... Dokončila jsem první list HAED Hanging ornaments (hurá!!!) a pustila jsem se do listu druhého. Nic moc tam nevidím, zatím je to pořád nějaký podivný flek, ale při bližším zkoumání předlohy jsem tam ten růžek dekodovala - světýlka, kus mašle, jednu makovici, pár perliček... Tak snad bude líp. Teď je krásně vidět ta mašle visící dolů. Když člověk ví, co za flek zrovna vyšívá, hned se vyšívá tak nějak radostněji:-)))




A ještě se s vámi musím podělit o jednu radost - dostala jsem pár starých časopisů. Moc ráda se inspiruji v časopisech Květen - jsou tam nádherné háčkované a vyšívané věci - zrovna ten nejvíce vpravo je můj horký kandidát, po jehož zhlédnutí mne začal svrbět háček a volaly na mne klubíčka háčkovacích přízí:-)) Dtto ta Diana. Ve Verenách je sice hlavně pletení, kterému já moc nedám, ale proč z nich mám radost? No protože jsou tam nádherné PW vánoční dekorace. Moc návodů k nim sice není, ale jako inspiraci za půl roku budou supr! Dárkyni moc a moc děkuji - prohlížela jsem si je hodně dlouho přes půlnoc a plánovala, co všechno podle nich vyrobím....


4 komentáře:

  1. Já bych se přidala k Zuzance, mě se líbí ty kočky. Držím palce s vyšíváním, na něco takového já ještě nemám nastřádáno dost trpělivosti a odhodlání. Pěkné Velikonoce, Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Obě jste dobře vybraly a Zuzce gratuluji k výhře! I když ona by asi brala ten quilt, co? :-) Máte to krásně nazdobené doma. Jste o krok napřed :-) U nás snad něco vytvoříme o víkendu :-) Hezký den! J.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych se přidala k Zuzance, takže mi žehličku může půjčovat :-) Hrabošení v časopisech naprosto chápu :-) Udělám si kávičku a listuji a kochám se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, vyhrál ten zeleno-fialový quilt:-)) Měli jsme vybrat tři quilty - Zuzka vybrala ty první dva a jeden, co tu nemám nafocený, já tyhle tři. Ale žehličku vyhrála jen ona, můj hlasovací lístek nevylosovali:-(

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...