sobota 8. října 2011

8.října 2011

Začal podzim. Skutečný podzim s plískanicemi, deštěm, chladem zalézajícím do všech pórů těla... Definitivně jsem pustila plynový kotel a poprvé zatopila v kachlových kamnech. Maličko. Aby nepopraskaly kachle. Za týden budou sálat krásné, příjemné teplo, které zahřeje na těle i duši. Někdy vám je vyfotím. Jsou krásné. Těším se z nich téměř každý den. Mám ráda teplo, které vyzařují, a hřeji si o ně záda i nohy. Mám ráda chlad jejich kachlů v létě, kdy si o ně chladím čelo rozpálené horkým sluncem....

Čím si ale potěšit duši, když je venku tak tesklivo? Dnes byl klub. Dámský klub. Vloni touto dobou jsme zahájili jeho činnost. Tedy spíš zahájily - když je dámský:-) Sešla se obvyklá partička. Uvařily jsme si obligátní čaj, posvačily různé buchty. Pochlubily jsme se tím, co kdo za poslední měsíc vytvořil, tím, co jsme vytvořily k tématu - podzim a halloween. Skromně musím přiznat, že jsem přinesla rozdělané prostírky. Slibuji je dětem už několik let, ale když jsme si daly téma na klubu, tak mne to definitivně donutilo jim je vytvořit. Menší a tlustší dýně je dcerky, Vyšší a hubenější dýně je syna. Už jsem vytrhala papír, přes který jsem je šila, mám nakreslené prošívání, tak snad brzy sem dám foto hotových výrobků.

Toto je moje zaječice, která sedí na okně u mého šicího a vyšívacího koutku.

Pohoda na klubu

Budoucí halloweenské prostírky pro děti


Vrátila jsem se nadšená, plná nových nápadů a chuti do další tvořivé činnosti. Mám tolik plánů, že jeden život nestačí.... Tak mi holt musí stačit ten, který mi byl dán, a snažit se do něj vtěsnat maximum toho, co bych chtěla zkusit, zvládnout, vyrobit, ukázat, dokázat, začít, dokončit.... Někdy to fakt není jednoduché.

3 komentáře:

  1. Janičko, chtěla bych být aspoň z poloviny tak šikovná, jako Ty. Na mě žádná taková pěkná zaječice nedohlíží, taky to podle toho tak vypadá :-) Klubík jste si užily, budu muset zase někdy dorazit. Dýňové prostírání je jednoduše nádherné a vtipné! Prosila bych tři :-))
    Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko - chyběla jsi nám... Moc se na tebe těšíme. Děkuji za milá slova.

    OdpovědětVymazat
  3. zaječice je nádherná a prostírky taky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...