čtvrtek 19. května 2011

15. května 2011

A další hektický týden za mnou.

Ve středu měla Zuzanka baletní představení, byla nádherná beruška, jenom jsem jí jaksi nestihla vyfotit v kostýmu. Ale DVD od paní učitelky dostaneme. Bylo úžasné sledovat, jak prvňáčci jsou ještě mírně neohrabaní, a jak postupně s většími a většími dětmi se ona dětská neohrabanost a nepřesnost stírá a vylupují se úžasné a elegantní tanečnice. Finální Bolero od Ravela nenechalo nikoho na pochybách, kam to mohou šikovná děvčátka a chlapci jednou dotáhnout. Ale stejně byli ti nejmenší nejkouzelnější:-)

Moc jsem toho nevyšila, ale přesto něco málo na vánoční podložce přibylo. Pravý roh už na mne mává!







O víkendu jsem nebyla doma - byla jsem na svém historicky prvním setkání dam, které se v Čechách, na Moravě i na Slovensku věnují patchworku. Poznala jsem tam spoustu lidí, ale šitího jsem moc nezvládla - jenom jsem narychlo Zuzance ušila z vyřazených ponožek (jsou jí malé, ne děravé) kočičku.






A protože bylo na srazu k vidění více typů zvířátek, Zuzanka pilně třídí ponožky na malé a dobré, a tak asi budu muset našít postupně celou ZOO - přece bych prý neošidila její nejlepší kamarádky. Kolik jich je, to radši nebudu počítat:-)

2 komentáře:

  1. Podejď by to nebyl hektický týden, když toho tolik stihneš! Kočička je naprosto úžasná, má nádhernou prdelku :-) Jenom připomínám, že jsem taky Zuzančina kamarádka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem tady správně kde se nahlašuje přátelství k Zuzančiným ponožkám...? :-)))
    manka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře! Jsou pro mne moc důležité. Jana

25.12.2022

 Krásné a poklidné vánoční svátky všem! U nás rochu ve zmatcích, trochu v nemoci, ale i tak jsme si Štědrý den s dětmi užili dle možností. S...